onsdag den 10. december 2014

10.december

Den uge var en helt vidunderlig uge, hvor det skete en helt masse og ingenting. Havde faktisk rigtig svært ved at vælge billeder til den her uge. Ugen blev primært brugt til opleve byen. Jeg fik besøgt Casa Loma Toronto´s forkølede forsøg på et slot bygget af en rigmand, med lidt for mange penge. Vejret var helt fantastisk på trods af vi var i slutningen af september, så var blandt andet også en tur på stranden. Dog husker jeg tydeligvis fra ugen det at sidde i solen på min udlejers terrasse og skrive opgave. Det var nu lækkert! Terrasen er opdækket så man kan sidde udenfor med sin computer. Det kunne jeg godt bruge hjemme på min egen terrase.

Om mandagen besøgte jeg Casa Loma. 

Sammen med Helen og Mike, der bliver dagens fraklip. Og så er der selvfølgelig det obligatorisk CN-tower. Jeg ved ikke hvor mange billeder jeg har af det tårn.

Fra toppen af tårnet i Casa Loma kunne man ser ud over byen bestemt ikke en dårlig udsigt. Billedet viser også tydeligt hvor grøn nogle dele af Toronto er.

Som nævnt en del gange på bloggen er her en hel dele egern og jeg kunne altså ikke dy mig for at vise jer det her billeder jeg fangede end dag i Queen´s park en af de små byparker.

Det var også ugen hvor jeg impulsivt kom ud og se en baseballkamp. Det var nu en meget sjov oplevelse og hyggede mig rigtig med de andre.

Og så endnu et mislykket for min side på en smart i en fart selfie. Jeg må vidst bare indse at det ikke er noget jeg har talent for.

Der var massere mennesker på stranden, men det var også skønt vejr. Den sidste rigtig sommerdag vi havde. Fangede lige dette billede af disse to der laver akrobatik.

Og så et lille sjovt billede jeg to. I Danmark har der jo været en del debat om DSB´s nye ryger lov, men her i Toronto har en lignende lov gjaldt længe. Så vidt jeg kan læse mig frem til siden 2006. 

Så et billede af min udsigt når jeg er på vej i skole. Det er ikke fordi metroen er proppet ikke i forhold til vejene i hvert fald.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar