onsdag den 3. december 2014

3.december

Så er vi nået til vores tredje uge på rejsen! Den blev tilbragt en smule i New York og resten i det smukke New England. New England er en område på 5 stater der på mange måder minder meget om det nordlige Europa naturmæssigt, der var i hvert fald smukt!

En stor del af den her uge blev tilbragt i bil. Det meste af tiden var vejen dog ret øde med undtagelse af vores lille smuttur, rundt om Manhatten. Skal vi bare sige jeg var glad for jeg ikke kørte!

Nu har jeg jo stået for skud de to sidste dages fraklip, men har får I lige Steffen der spiser candy floss. Sagen var nemlig at vi havde besluttet os for at vi da skulle have candy floss når vi skulle ud til Coney Island og i forlystelsespark. De bruger så åbenbart ikke det med frisklavet Candy Floss i USA så vi måtte spise det fra en pose.

Dette er en af de måltider jeg husker bedst fra vores tur. Morgenmad på en rigtig dinner siddende ved med udsyn til køkkenet. Min menu hed Are you really hungry? Og kan vi sige det på den måde var jeg i hvert fald ikke bagefter.

Det sidste billede repræsentere New England og især Vermont. Det er et virkelig smukt og fredfyldt område. Lige hvad man trænger til efter New York.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar