søndag den 7. december 2014

7.december

Bag lågen i dag er mit første møde med de andre udvekslingstuderende. Det er helt utroligt at det kun er 13 ½ uge siden jeg mødte dem. Det føles som om jeg har kendt dem meget længere. De er i hvert fald en gruppe af mennesker jeg ikke fortryder at have mødt. Af en eller anden sjov grund har jeg ikke ret mange billeder af folk fra den uge.


De første jeg møde var sjovt nok danskere, nemlig Jacob og Marie. Her tager vi en cykeltur Toronto Islands rundt.


På en eller anden sjov måde ende jeg ved Niagara Falls, fordi de andre gerne ville det. 

Min udlejer kom også tilbage fra ferie og jeg kom til mit rigtig værelse. Jeg har ikke noget billede af min udlejer, men er et billede af hans gamle bil, som giver et meget godt indtryk af ham som person.

En de første ting jeg laver med de andre er en strandtur. Dagen er også min ven Martins fødselsdag og han må have været meget flink for det var sindsyg varmt.

Og så selvfølgelig et billede mere af Toronto´s skyline. Noget man efter min mening ikke kan få nok af. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar