tirsdag den 23. december 2014

23.december

I dag er dagen! Dagen hvor jeg endelig kommer hjem til Danmark. Efter 155 dage udenfor Danmarks grænser. Det har været en helt fantastisk tid! Jeg aldrig nogensinde vil glemme. Jeg er dog glad for endelig i dag at sætte foden på dansk jord. Mens du læser dette sidder jeg enten i flyet mellem Island og København eller i toget mellem København og Herning. Så dagen står i transportens tegn.

Af en eller anden grund har jeg talt forkert. Jeg havde fået det til jeg var afsted i 23 uger, men sandheden er at jeg kun var afsted 23 mandage. Så denne her uge er teknisk set min 23 uge. Den er dog lidt svær at poste om da jeg endnu ikke har oplevet hele ugen og da jeg befundet mig det meste af tiden i et transportmiddel af en art.

Der er dog en ting begivenhed jeg er nødt til at dele med jeg. Min sidste aften i Toronto. Min sidste aften med de mest vidunderlig mennesker fra hele verden. I søndags havde vi nemlig den sidste fest hos Laurent. Den var dog mindre festlig og mere præget af Goodbye´s and See you soon end normalt, men det var en helt fantastisk aften, hvor jeg fik sagt See you soon til alle de vidunderlig mennesker der har været en del af min hverdag de sidste 4 måneder. Det er helt utrolig hvilket sammenhold man kan få i en gruppe af udvekslingsstuderende på så kort tid. Nogen af de har mennesker har jeg måske kun mødt 20 gange, men jeg føler stadig et fællesskab med dem, fordi vi var udvekslingstuderende sammen. Det er svært at forklare, men det har været fantastisk! Og jeg vil endnu igang opfordre alle! til at tage afsted. Jeg vil love at det vil være dit livs oplevelse.

En af mine bedste venner her Martin gav mig i går en udvalg af de bedste billeder af alt det vi har oplevet sammen i vores vennegruppe fra den første dage til det sidste fest i søndag. Du får her et lille udvalg, der giver et fantastisk indblik i de sidste 4 måneders vidunderlig oplevelser.




Det helle startede på en strand for snart 4 måneder siden.

Og så var der Algonquin park.

Med en kanotur.

En international middag. En helt almindelig onsdag.

En ganske almindelig onsdag, hvor ideen til Mexico turen blev født.

 Den sidste strandtur inden det blev efterår.

 Montreal i Solskin

 Montreal i regn.

 En ishockey kamp i Montreal.

 Den første lille fest hos Laurent.

De bedste fester ever!

Som bare voksede

Og voksede!


Men du var altid sikker på en god aften. 

Skandinavisk julehygge ( med en enkel østriger).

 En af de utallige middage på Toronto´s mange restauranter.

Og så den sidste aften! Med alle disse fantastiske mennesker! 11 nationaliteter og 27 fantastiske mennesker! 

4 helt uforglemmelig måneder! Med de mest fantastisk mennesker. Og tak til Martin for udlån af billeder!  


Ingen kommentarer:

Send en kommentar