lørdag den 13. december 2014

13.december

Den 13.december og den 13. uge. Mine forældre var forsat på besøg i den her uge. De var nede ve Niagara falls, mens jeg var i skole og så tog vi nordpå i weekenden, hvor vi besøgt Algonquin park og Ottawa. Efteråret var også så småt begyndt og det var slut med det gode vejr, især de dage vi var i Ottawa var det rigtig koldt og blæsende. 

Selvom det er sidst på Fall foliage sæson var der nu stadig smukt i Algonquin.


Selvom det her billeder er uskarpt og derfor egentlig er et man normalt vil slette kan jeg nu meget godt lide det. Der er et eller andet spøgelsesagtig over det.

En af de få billeder jeg fik at min far, hvor han ikke forsøger at slippe væk. Det er dog heller ikke en helt skidt udsigt han sidder kigger på.

Ottawa! Politikens by i Canada. 

Jeg ved ikke helt hvorfor, men jeg har et eller andet med parlamenter. Det mest skøre af det hele er dog at jeg endnu ikke har været inde på Christiansborg, men kun set det ude fra, men har nok besøgt over 7 parlamenter i andre lande. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar