mandag den 8. december 2014

8.december

Den her var den uge, hvor der virkelig kom fart over feltet. Det var den første uge med undervisning og en helt ny verden åbnede sig, samtidig var det også der vi begyndt at lave mere og mere sammen i gruppen af udvekslingstuderende. Jeg var blandt andet på en tur i Algonquin park med 4 af de andre.

En af dagene var vi på kanotur og selvom jeg aldrig bliver fan så var det nu meget hyggeligt.

En udsigt der er bestemt værd at nyde.

På udkig efter en bæver. Vi så desværre ikke nogen.

Lidt mere skøn natur og beundre. 


Og så lige dagens fraklip. Har forsøgt at tage billeder af mere dagligdags ting, så jeg bedre kan huske dem når jeg kommer hjem. Det går bare ikke altid lige godt. Her er den Metrostation jeg stå af ved hvergang jeg skal på universitet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar