mandag den 15. december 2014

15. december

Så vi nået til 15. uge og jeg er igen alene efter 2 fantastisk uger med min forældre. Denne uge havde jeg egentlig ferie, men jeg fik ikke lavet så meget i forhold til jeg kun skulle i skole en dag den uge. Jeg var godt mørbanket efter 3 uger med fuld fart over feltet og trængte bare til at slappe af. Jeg fik dog oplevet lidt. Jeg var blandt andet til Halloween gadefest og i zoologisk have. 

Det er helt utrolig, hvor kreative folk er.

Nowrin i sit enkle men yderste gennemførte kostume.

Toronto zoo er en meget hyggelig zoo. Der var dog desværre omlægning af mange af arealerne, mens vi var der.

Nu har jeg set i vaskebjørn så mange gange omkring hvor jeg bor uden at få taget et billede, så var jeg nødt til at tage et billede nu jeg egentlig fik muligheden også selvom denne vaskebjørn var i indhegning.

Så lige en hverdages billed af den smukke park, hvor jeg bor.

Caroline og Johannes. De to skønne mennesker jeg er i Mexico med lige nu. På billeder sidder vi på en jazz bar.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar