lørdag den 6. december 2014

6.december

Den sjette uge var heldigvis min sidste uge alene. Det var godt nok en spøjst oplevelse for et så snakkende og socialt menneske, som mig at være stort set alene og ikke snakker med nogen i næsten 2 uger, især når man tænker på jeg samtidig var i en by med en befolkning på størrelse med Danmarks. Ugen blev ligesom den foregående brugt til at udforske Toronto.

Man ved man er i Toronto, når man kan se CN-tower, der for mig nærmest er symbolet på byen. Det billedet er taget på min vej mod supermarket ikke en helt skidt udsigt at have på vejen.

 Dette er Distillery District et af Torontos mest turistede og trendy områder. Området var et whiskey distilleri og et af verdens største art i sin tid. I dag er der en masse barer, gallerier og butikker. En hyggeligt område der klart er et besøg værd.

En af Torontos mange store bredde gader. Billedet er taget fra en af byens mange sporvogne, der kører i det meste af centrum.

Det er lidt svært at have billeder der er et fraklip, når man kun er sig selv, men her har I min aftensmad en af aftnerne. Det er ethvert fald ikke et billede man normalt viser frem. Jeg vil dog sige et måltid i Ikea aldrig er helt af vejen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar