søndag den 14. december 2014

14.december

Så er vi nået til uge 14 på mine eventyr og det var også ugen, hvor mine forældre tog hjem, men før de tog hjem kørt vi hjem fra Ottawa og langs Lake Ontario og St. Lawrence floden. Det var en rigtig flot tur, selvom vejret var lidt gråt og trist, så vi valgte at blive inde i bilen meget af tiden. Det var dog stadig en flot køreturer. Da mine forældre var taget hjem havde jeg en meget afslappende uge, hvor jeg stort set intet lavede, fordi der havde været så meget tryk på de sidste 3 weekender, med Montreal, Østkysten og Ottawa.  

Gananoque. En by der tydeligvis er præget af sommer turisme. Det er dog også en meget hyggelig lille by med en flot tur langs havnefronten.

Så den her lidt sjove brandhane på vores gåtur.

I modsætning til Algonquin der en helt del mere nord så var sæson for efterårsløv først lige startet her.

Efterårsfarver er altid smukke, men Canada er altså lige lidt smukkere end de fleste andre steder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar