mandag den 1. december 2014

Julekalender - 1.december

Det er sørme! Det er sandt! Det er december! og som de fleste ved er jeg en stor fan af jul og især julekalender. Hvad er så mere oplagt end lave sin egen julekalender, når man nu har en blog? Grunden til jeg fik ideen er at jeg kommer til at have været væk fra præcis 23 uger. Jeg vil derfor her på bloggen hverdag vise 3 billeder her på bloggen fra den nummer uge, som det er dag. Hvad der kommer den sidste dag er selvfølgelig en hemmelighed :P

Den første uge tilbragte jeg på Island og i Washingtong D.C., især Island må jeg indrømme har vundet mit hjerte og er helt klart er sted jeg skal tilbage til! Noget smukkere sted findes der simpelthen ikke. 


Det første billede jeg vil vise et et billede der for mig symbolisere Island og på en rigtig god måde indrømmer en stor del af hvad Island er.

Det næste billede er en miljøskade, selvom jeg vil sige jeg på ingen måde kigger ligeså meget på landbrug som min far når han er på ferie så er det alligevel noget der sker engang imellem, hvilket det her billedet meget tydeligt viser.

Så det sidste billede der hører ind under fraklip kategorien. Når man er på ferie tager man altid en helt masse billeder der aldrig bliver vidst frem og det er det her billede et meget godt eksempel på. Jeg tror dog ingen er i tvivl om når de ser billeder, hvor begejstret jeg er for at være på Thingvellir, hvor et af verdens første repræsentative demokratier holdt møde.

Men Glædelig Jul allesammen håber I vil følge med i min ikke så julet julekalender.  
   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar