tirsdag den 9. december 2014

9.december

Nu er vi nåede til anden skole uge og 9 dagen i julekalenderen. Dagligedagen var så småt begyndt, men samtidig var alting stadig nyt og spændende. Bare det at gå en tur igennem de forskellige kvarterer var en oplevelse. Alvoren begyndt også at melde sig da jeg fandt ud af hvor mange afleveringer jeg skulle lave i løbet af mit semestre. Det er lidt mærkeligt at tænke på at alt det er overstået nu. Jeg har haft min sidste undervisningstime og den sidste aflevering er afleveret.

Toronto har mange lækre butikker, der sælger frugt og grønt. De havde især et lækkert udvalg omkring september fordi de solgt frisk høstede varer fra Canada og USA.

Generelt er her bare mange forskellige skøre butikker. Her har vi en lidt alternative bog butik i Koreatown. 

I Toronto er der et ældre universitet University of Toronto, som er det nærmest man kommer følelsen af Europa i Toronto. Udsigten til CN-tower ødelægger det måske bare en smule, men alligevel er det en udsigt man aldrig bliver træt i.  

Vi havde også en helt fantastisk international middag, som jeg var idemanden bag. Jeg havde dog intet sted at holde det, men det havde en af de andre der hed Mike heldigvis. Det var en skide god aften med mad fra hele verden.

Fraklippet er et eksempel på hvor galt det kan gå når man tager billeder. 

Mens du læser det her er jeg intet på vej eller i Mexico. Dette betyder dog ikke at julekalenderen stopper! Jeg har nemlig sat bloggen til at poste af sig selv hver dag. Så I kan følge lidt med i alle de eventyr jeg har haft mens jeg har været afsted. I mens vil jeg så nyde sol, strand og varme i Mexico!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar