fredag den 5. december 2014

5.december

Denne uge var min første uge alene i Toronto med understregning under alene. Tror ikke jeg snakkede med andre end ekspedienterne i butikkerne den uge. Min udlejer var taget på ferie, så jeg var alene i hans kæreste kæmpe hus og der var ingen skole endnu. Ugen blev primært på at få lært Toronto at kende og få slappet af efter 4 hektiske uger.

En stor del af ugen blev tilbragt i High Park, som er Torontos største park. Jeg boede kun 2 gader væk fra den i den periode, fordi jeg som sagt boede i min udlejers kærestes hus.

Toronto er fyldt med små skæve og sjove ting. Her er et skab, hvor man kan tag en bog, hvis man har en at aflevere til gengæld.

Og så fik jeg selvfølgelig et møde med byens supermarkeder. Her er en af de mere mærkelig slags chips jeg har set. Jeg har dog ikke fået dem smagt endnu. Det må vidst jeg heller få gjort.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar